Första inlägg!

Jahaja, då var man i det här träsket då....

Vad kommer det här att handla om då?
Inga personangrepp, alla jag känner kan vara lugna, ingen kommer hängas ut mer än nödvändigt.
Inte överdrivet mycket om banjospel heller om det var någon som trodde det. Namnet på bloggen är som den uppmärksamme och nördige naturligtvis snabbt ser ett anagram för något den här bloggen kommer handla allra mest om. Fler ledtrådar ges inte.

Det blir mycket Scrabble, schlager och tjuvlyssningar som kanske är mer tänkvärda än roliga. För de roliga sådana hänvisar jag till Sveriges roligaste webbsida, www.tjuvlyssnat.se. Den har länge hört till min morgonritual. Tandborsten, kaffet, tjuvlyssnat....

Jag lär inte uppdatera bloggen varje dag, och jag tänker bara skriva i den när jag har något intressant att tala om. Som tur är är det jag själv som avgör om något är intressant.

Vi syns, vi hörs, vi märks!

Kommentarer
Postat av: Janne

Häpp

2007-10-06 @ 17:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0