Resfeber

Eftersom jag bara ska åka till Örebro snart och har skjortor att stryka, packlistor att tänka igenom, ärenden att springa och inköp att panika, så sätter jag mig och skriver ett par rader här på bloggen.

Och så får man kritik för att man inte har något liv. Jag hinner ju för h-e inte med något liv! Då kan det vara riktigt skönt att bara slå sig ner på tunnelbanan och betrakta mänskliga beteenden, hur små människorna än må vara.
Men på sätt och vis är kritiken helt befogad. Livet är det som pågår medan vi sysslar med annat, och det har varit en del annat på sistone. Vem vet, kanske livet dyker upp efter helgen?

Men först ska jag spela en massa Scrabble och vara med i P4 Örebro inte mer än 2 gånger. Så kära örebroare, slå på era radioapparater kl 11.00 i morgon och dessutom 15.00 på fredag så får ni höra mig m fl prata Scrabble. Det kommer bli höjdaröken, som Kocko Danielsson sa när hon vann Melodifestivalen varje år.

En av deltagarna i SM kommer förresten att åka tåg till Örebro och byta i Arboga. Var det kanske det kungen gjorde också den där gången? Inte undra på om han blev litta virrig i kronparkeringen....

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Jag ser fram emot alla betraktelser från tågresan till Örebro som lär komma i ditt nästa blogginlägg.

2007-10-31 @ 14:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0