Seg lördag

Idag unnar jag mig att göra ingenting, förutom att skriva ett par rader här.
En helt ledig vecka framför sig, och på onsdag åker jag till Örebro för att vara behjälplig inför Scrabble-SM.

Förhandstipsen är många, men det är i alla fall ingen tokdåre som sätter mig som vinnare. Det tackar jag alldeles särskilt för. Jag brukar alltid floppa på SM. Sorgligt men sant.
SM ser för övrigt ut att bli succé. Fortfarande 85 anmälda och det är inte ens en vecka kvar. Vid det här laget tidigare år så brukar stora lämmeltåget avgå, d v s massavhoppen starta, betydligt tidigare. Iår känns det dock som tåget är inställt och att vi kommer från tidernas största SM med rikliga sponsorbidrag och mycket uppmärksamhet. Ryktet går att Gomorron Sverige funderar på att ha en Scrabble-soffa nästa vecka och att jag i så fall förmodligen kommer sitta i den. Rätt coolt....men inget är bestämt ännu.

Kul att ni som läser börjar komma med kommentarer! Mer sånt! Och det är bra att ni korrigerar mina historieförfalskningar.

Jag önskar jag vore i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0