Att missa målet

Det var absolut inte meningen att reta upp någon.
Inlägget var initialt menat som en avbön och ursäkt, en reflektion över hur kass jag själv är på att följa upp de goda föresatser jag hade med att skapa min sida och mitt nätverk på den där fåniga communityn. Jag menade att redogöra för hur alla meningslösa applikationer faktiskt fick mig och tappa sugen och...tro det eller ej....jag hade som avsikt att be om ursäkt för att jag inte besvarat alla vänskapsblommor och kramkrig och annat som faktiskt dykt upp på mina Super Walls och Fun Walls och vanliga Walls och Anders Walls (övriga tyska väggar alltså).

Och att Scrabbleförbundets keffa grupp inte blir något av är ju mitt eget fel i första hand, jag är ju för bövelen skapare av gruppen och ordförande i förbundet.

Och plötsligt glider jag bara helt oförhappandes in på ett stickspår som bara skulle vara en illustration över hur alla andra också verkar ha tröttnat, det att jag inte fått ett enda svar på min Friend Hug-inbjudningar. I den vevan börjar jag dessutom känna att inlägget börjar bli lagom långt och funderar på en bra slutkläm. Tramsebocken i mitt bakhuvud tycker då att det kan ju vara en bedårande och allmänt självdistanserad grej att tjata på läsarna att ge mig en Facebook-kram.
Och med det missar jag målet fullständigt. Med all rätt reser sig mina trogna läsare som överöst mig med obesvarat Facebook-gull som ett upprört Norra Stå och skäller ut mig. Det ska jag ha.

På nästa Scrabble-träning i Västerås kommer det att förekomma en rituell ordförandedockebränning.
Fast jag fick en del kramar också.


Kommentarer
Postat av: truffan

Som de säger i filmen "trolltyg i tomteskogen"
"Bränna, bränna, bränna!" (Fast annars är min idé med voodoodocka inte så dum heller, då behövs ett hårstrå från dig väl?)

2008-01-15 @ 18:33:46
Postat av: Trogen läsare

voff

2008-01-15 @ 20:37:16
Postat av: Orne

Hur sjutton slänger man får?

2008-01-16 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0