Dagens gästbloggare

Idag har Banjo-Herren inget kul att komma med, så han har lämnat över skrivandet till sin galpal Vera Kljajevic, som förutom en fast uppfattning om det passande även har ögon som djupa, hemlighetsfulla skogstjärnar och hår böljande likt Svarta Havet.

(Var det nåt mer som skulle nämnas?)

På mitt jobb, som är ganska mansdominerat, har dom köpt in ett fotbollsspel av den typen som Joey och Chandler har i Vänner, med ett antal spelare uppträdda på snurrbara stänger. Mycket roligt, även om mesarna här på jobbet vågar påstå att jag är för hetsig i  min spelstil.
Alltid lär man sig något, i en av mina första matcher så hade jag just gjort ett av de vackraste mål som någonsin gjorts när motståndarna sa att det inte gälldes. De påstod att man inte fick göra mål med spelarna på mittstången! Och på den stången satt det ju fem stycken gubbar! Jag blev naturligtvis bestört.

"So you mean that I have all these men and I can't score with anyone of them???"

Dom bara skrattade, jag fattar inte varför....

Ja, det var väl det....något annat neues?

Kommentarer
Postat av: blind

vart är gästinslaget?

2008-01-26 @ 17:59:33
Postat av: Banjo-Herren

Men du har ju precis läst det?

2008-01-26 @ 21:18:34
URL: http://banjoherren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0