Små små skitsaker att reta sig på i vintermörkret

1) Alla dessa människor som fortfarande inte lärt sig att tänd lampa under hiss- och grön-gubbe-beställningsknapp betyder att någon redan har tryckt och att det inte har någon som helst betydelse att man trycker igen. Och igen. Och igen!

2) Människor som går på innan alla gått av. Ständigt dessa människor som går på innan alla gått av.....

3) Henrik Tiselius, nöjesskribent på City.

4) Let's Dance. Jag och Gunnar Isbjörn har suttit och tittat och tyckt synd om alla dessa stackars kändisar och proffsdansare som tränar benen av sig (verkar det) och sen röstar ändå svenska folket på person och kringhistorier i alla fall. Och alla dansare sitter och ser sinnessjukt lyckliga ut i bakgrunden när par på par får stå ut med samma trötta vitsar och uppmuntrande floskler från Jessica Almenäs (som i och för sig är många strån vassare än Agneta Sjödin). Men det jag och Gunnar retar oss mest på är att likväl sitter man där och engagerar sig. Gunnar gillade Susanne Lanefeldt bäst men jag håller på Richard Herrey, schlagernörd som jag är.

Till slut vill jag bara säga att jag aldrig nånsin önskat att jag kunnat köra båge som Tony Richardsson, men jag skulle bra gärna vilja kunna dansa som han. Kan man dansa rumba till En kväll i juni, tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0