Humörsvängningar

Jag var väldigt nära att skratta ihjäl mig tidigare idag. Anledningen finner ni här.
När jag skrattat färdigt funderade jag på vem som skulle uppskatta att jag skickade länken. Jag kom på en som skulle älskat Mike. Men sen kom jag också på att det är för sent.

Jag läser i tidningen att Ulf Lundell bestämt sig för att lägga av. Och genast tänker jag på honom. Hur han skulle deppat ihop fullständigt över att Gud Fader lägger gitarren på hyllan. Å andra sidan sitter han kanske och jammar med Kurt Cobain nu och skiter i Uffe....

På lunchen gick jag förbi Möbel Café på Upplandsgatan. Det var där jag träffade Jag för sista gången.

På fredag står jag vid hans bår och kommer förmodligen inte att göra någonting mer än att fortsätta inte fatta.
Fan.


Kommentarer
Postat av: matilda

det är tanken som räknas.

du kommer vara där och säga hejdå.

niga kan du göra då eller sen för graven finns kvar.



kram

2008-09-27 @ 13:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0