Jättestorasyster ser dig

Den lokala hyresgästföreningen har beslutat att en gårdsfest ska hållas. Och eftersom jag är den i styrelsen som är expert på datorer (läs: äger en) så har jag fått uppdraget att sammanställa en inbjudan i Word. Ibland är det lätt att vara expert.
För att gå igenom vad som ska stå i inbjudan så hade Kolossala Sussie bokat ett möte med mig. Mötet skulle äga rum klockan 19 i kvarterslokalen. 10 minuter före utsatt tid ringde hon mig på mobilen.
"Du kommer väl ihåg att  vi ska träffas i lokalen klockan 19?" frågade hon frankt (såklart).
"Ja då, jag är väl inte försenad?"
"Nej, men du verkar ju inte vara hemma, det är släckt i din lägenhet!"

FRA, släng dig i väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0