Dagens blogg

Först en liten varning.
Om ni inte har den närmaste lust att läsa ett tråkigt inlägg om hur jag försov mig, blev väckt av ett telefonsamtal från en kollega, kastade mig iväg till jobbet utan att äta frukost, jobbade undan och ifatt, förkortade lunchen (som intogs på McDonalds), hoppade över fikarasten, pratade inte med någon på hela dagen, stängde av datorn kvart i fem och åkte hem, gick till posten och hämtade två paket, kom hem igen och värmde upp sparrissoppa som intogs med några knäckebrödsmackor och sedan satte mig och spela MS Röj en stund medan datorn startade upp, gick in på bloggen och skrev en lång mening trufferad med syftningsfel, korrekturläste den utan att hitta ett enda som var för grovt och sedan tryckte på Spara och publicera, så är det ingen mening med att ni läser dagens blogg.

Men kom inte och säg att jag inte varnade er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0