Lustig logik

Har ni iTunes?
I de senare versionerna av iTunes finns det en funktion som heter Genius, och som ska locka en till köp, förstås. Genius är så otroligt fiffig att om jag spelar en låt i iTunes så tänker han ut vilken låt i iTunes Store som skulle kunna vara att rekommendera mig att köpa. En riktigt svinig kapitalistfunktion, m a o.

Nåväl och hur som haver, här sitter jag nu på fredagskvällskvisten och lyssnar på mina favoritlåtar och har precis kommit till "Vilken härlig dag" med Ewa Roos. (Ja, vad är det för konstigt med det då?)
Genius tänker en stund och kommer sedan med ett förslag på platta som passar alla oss som älskar Ewa Roos.

"Alltid Rött Alltid Rätt, Samling 1983-88" med Imperiet!
Jag har lite svårt att se kopplingen, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Cekt

Jag har också lite svårt att se kopplingen faktiskt, däremot är det faktiskt en riktigt bra skiva med Imperiet! För oss som gillar Imperiet dvs... =)

2009-01-06 @ 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0